Geen Herplaatsing op dit moment

Mede door de herhaaldelijke verzoeken te helpen bij het vinden van een nieuw tehuis voor huiskatten hebben wij besloten hiervoor een aparte pagina op te zetten.

In plaats van hun huiskat naar het asiel te brengen, proberen de huidige eigenaren via deze pagina hun huisdier rechtstreeks naar de nieuwe eigenaar te plaatsen. Op deze manier hopen zij hun harige huisgenoten de nodige span-ning en stress in een asiel te besparen.

De huidige eigenaren sturen Stichting Jasmijn foto's en een duidelijke karakter-omschrijving van het te herplaatsen dier en Stichting Jasmijn zet deze informatie op haar website. Stichting Jasmijn vraagt hiervoor een bijdrage ad. €. 10,00. Bij herplaatsing van de kat wordt de informatie verwijderd. Tot maximaal twaalf maanden blijft de informatie op de website staan.

GeĂ¯nteresseerden kunnen rechtstreeks contact opnemen met de huidige eigenaar en een afspraak maken om het te herplaatsen dier in zijn/haar eigen omgeving te bezichtigen. De huidige eigenaar en de toekomstige eigenaar kunnen kennis met elkaar maken en eventueel nadere informatie uitwisselen en/of nadere afspraken maken. De huidige eigenaar neemt zelf het besluit bij wie hij zijn huisdier herplaatst.

Stichting Jasmijn vermeldt uitsluitend de door de huidige eigenaar verstrekte informatie op de website en heeft bij het herplaatsen geen enkele inspraak of bemoeienis.

Stichting Jasmijn draagt met betrekking tot de verstrekte informatie etc. geen enkele verantwoordelijkheid en is derhalve hiervoor ook niet aansprakelijk te stellen.
Herplaatsing
Door te klikken op de foto gaat u naar het verhaal van  de kat.
Shadow